Berlin in vse o novem SUV-u Škodi Kodiaq - Škoda Klub Slovenija - Portal
Škoda Klub Slovenija - Portal

Berlin in vse o novem SUV-u Škodi Kodiaq

berlin-kodiaq
berlin_kodiaq
berlin_skoda_kodiaq_red
berlin-kodiaq1
kodiaq-studio
kodiaq-studio3
kodiaq-studio2
skoda_kodiaq_interior
kodiaq_seats
skoda_kodiaq_boot
skoda_kodiaq_columbus_touch
skoda_kodiaq_buttons

Škoda je v Berlinu uradno predstavila svoj novi SUV – Škodo Kodiaq, ki meri 4,70m v dolžino in ima na voljo tudi 7 sedežev.Tako kot Superb ima v svojem razredu največji prtljažni prostor.

berlin_kodiaq

Zunanjost

berlin_skoda_kodiaq_redPrikazuje športne in elegantne linije, ki smo jih lahko predhodno že videli pri Superbu. Prav tako zadnje luči predvsem spominjajo na Superba. Že pri Superbu smo bili vajeni kristalnega videza tako spredaj kot zadaj sedaj pa so to želeli še bolje poudariti in to lahko opazimo tudi pri sprednjih lučeh, ki so v obliki kristala.

Zadnje luči so že v serijski opremi opremljene z LED svetili, z doplačilom pa so prvič na voljo tudi sprednji žarometi v LED obliki a še vedno imate možnost v Xenon izvedbi. Na izbiro imate 14 barv (4 v klasični in 10 v metallic barvi) v samem začetku pa so na voljo opreme – Active, Ambition in Style. Kasneje pa naj bi prišla še oprema L&K.

Novi Kodiaq meri v dolžino 4,69m, širino 1,88m in v višino 1,67m (vključno z prečnimi sankami). Medosno razdaljo ima 2,79m, ki bazira na platformi MQB, ki pa je tudi ključni faktor za težo saj jo ima le 1,452kg (1,540 z 4×4 kolsenim pogonom). Majhne poraba pa ni le zaradi kil temveč tudi zaradi majhnega kof. upora, ki znaša le 0.33.

Notranjost

kodiaq_seatsKodiaq je svoje lastnosti podedoval po Superbu, v notranjosti ima v svojem razredu največ prostora to pa nam povejo tudi številke prtljažnega prostora. V osnovi ima kar 720 litrov prostornine z podrtimi sedeži pa kar 2,065 litorv, kar je ogromno. Poleg same prostornine je na voljo tudi kot 7 sedežnik in lahko prevaža do 2,8m dolg predmet.

Sama notranjost na splošno pa ima 5 različnih dizajnov/barv in 4 različne kombinacije oblazinjenja tudi usnje in alkantara.

Tehnologija

Veliko tehnologije (skoraj vse) je podedoval od Superba. Ima troconsko klimatsko napravo, elektronsko ročno zavoro, elektronsko zapiranja in odpiranje prtljažnih vrat z gumbom ali nogo, 10 različnih ambient barv v notranjosti (to je sedaj na voljo tudi pri Superbu namesto 3-eh) in tudi avtomatsko varovalo vrat proti udarcem, ki se pokaže ob robu vrat pri odpiranju le teh.

Radijo Columbus je sicer identičen po funkcionalnosti kot v Superbu ima pa prvič tudi stranske tipke na touch. Na voljo je prvič tudi Area View System, ki prikazuje okolico avtomobila iz zraka ali samo slike določenih kamer.

skoda_kodiaq_interiorSedaj so v Kodiaq vgradili tudi povezovanje na splet, ki bo nudil prometne informacije v realnem času prav tako pa so v radio Columbus vgradili Google Earth (Google maps kakorkoli želite) sistem, ki prikazuje promet v živo in tudi “Streetview” preko katerega si je mogoče cilj vaše poti ogledati tudi iz človeške perspektive. Tukaj lahko edino še omenimo, da je sistem prvo leto po nakupu brezplačen kasneje pa bo imel nekakšno naročnino a vseeno zanimivo in mogoče celo bolj priročno od posebnih Škodinih kart.

Poleg udobja ima na voljo veliko varnostni sistemov. Novost, ki spada v to je predvsem samodejni klic v sili in tudi SOS tipka. Novost pa je tudi tako imenovani eCall, ki aktivira klic v sili in pošlje podatke o nesreči reševalnemu centru ob sami nesreči.

Za vse ljubitelje glasbe pa je na voljo tudi Canton ozvočenje z 575 watti vključno z nizkotoncem.

Motorizacija in podvozje

Na voljo so trije bencinski in dva dizelska motorja ob začetku prodaje. Moč se razteza od 125 konjev pa vse do 190. Tukaj je vredno omeniti, da bo poleg že obstoječega 2.0 TSI motorja moči le 180 konjev po vsej verjetnosti na voljo po nekem določenem času tudi močnejši motor z okoli 200-220 konji a to so za enkrat zgolj govorice. Poleg 2.0 TSI motorja je na voljo tudi 1.4 TSI z 125 ali 150 konji pri dizelskih motorjih pa sta na voljo 2.0 TDI motorja z 150 in 190 konji.

skoda_kodiaq_buttonsNovost je tudi, da sta 2.0 TDI in 2.0 TSI motorja opremljena z 7 stopenjskim DSG menjalnikom in 4 kolesnim pogonom. Pri 1.4 TSI motorju pa je v kombinaciji 4 kolesnega pogona na voljo 6 stopenjski DSG menjalnik.

Poleg DCC-ja (nastavitev trdote podvozja) pri Octaviji in Superbu ima Kodiaq posebnost pri nastavitvi voznih profilov. Dodano k osnovnim profilom Normal, Eco, sport in Individual je tudi na voljo Snow profil kateri je optimiziran za vožnjo po snegu. Tukaj pa lahko najdemo tudi Off Road profil ta pa ima ločeno tipko pri menjalniku. Sistem pa je zelo podoben tistemu iz Yetija.


Sedaj pa le še čakamo na kakšen bolj podroben test in seveda kakšna bo cena na slovenskem trgu. Do takrat pa si lahko pogledate tudi spodnji video posnetek iz predstavitve v Berlinu.