Škoda Felicia praznuje!

Vse o starinah in zgodovini Škode.

Škoda Felicia praznuje!

OdgovorNapisal/-a Ewa » 21 Sep 2014 21:15

Škoda Felicia praznuje 20 let, TV oglas iz tistega časa

Čehi v teh dneh praznujejo visoko obletnico rojstva legendarnega modela. Tega so sestavljali od leta 1994 do 2001 in ob koncu našteli 1.416.939 primerkov.

http://www.youtube.com/watch?v=LQ8-2BnTh3Y

vir: http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=12752

Moj prvi avto praznuje ::H: Vse najboljše Felicia :occasion-cake: :occasion-birthday: :obscene-drinkingcheers:
Ewa
 
Všečkan: 0

Re: Škoda Felicia praznuje!

OdgovorNapisal/-a Superb V6 » 22 Sep 2014 08:57

Hmmm moja bo pa kmalu polnoletna. :auto-rally:
Superb V6
 
Všečkan: 0

Re: Škoda Felicia praznuje!

OdgovorNapisal/-a KillerBee » 22 Sep 2014 09:04

ta z reklame je zihr sportline k se tolk dogaja! :D
Prva pa u drva!
Uporabniški avatar
KillerBee
Veliki znalec
 
Prispevkov: 1310
Všečkan: 0
Pridružen: 21 Sep 2012 08:12
Kraj: Vnanje gorice
Avtomobil: Hrošč

Re: Škoda Felicia praznuje!

OdgovorNapisal/-a Žero203 » 22 Sep 2014 23:48

moja je še otrok
ima komaj 14 let
:icon-lol: :occasion-birthday:
Žero203
 
Všečkan: 0

Re: Škoda Felicia praznuje!

OdgovorNapisal/-a Ewa » 25 Okt 2014 21:27

Slika
Dvajset let novodobne felicie - Škoda felicia

17. oktobra leta 1994, približno tri leta po lastniškem prevzemu s strani Nemcev (koncern Volkswagen), so Čehi izdelali prvo novodobno felicio, serijski model, ki označuje preporod znamke Škoda, ker je felicia (tip 791) v sedmih letih proizvodnje v njihove prodajne salone privabila približno 1,4 milijona kupcev.
Slika


Čeprav gre v primeru prve novodobne felicie (od leta 1959 do konca leta 1964 so Čehi izdelali približno 15.000 primerkov prvotne felicie - tip 994) za avtomobil, ki je nastal na tehnološki osnovi prejšnjega serijskega modela (favorit - tip 781, 1987-1994) so imeli Škodini konstruktorji v primeru nove felicie zagotovljeno izdatno tehnično in ostalo pomoč iz Wolfsburga, ker so jim Nemci pomagali na čisto vseh področjih (dizajn, tehnične rešitve in proizvodnja). Tako so Čehi 17. oktobra 1994 ob 10:20 v Škodini matični tovarni (Mladá Boleslav) izdelali prvi serijski primerek nove felicie.
Slika


Devet dni kasneje so Čehi poskrbeli za prvo javno predstavitev novega modela, ki je 26. oktobra že krenil na domačo promocijsko turnejo. V ta namen so takrat izdelali tri felicie, ki so bile obarvane v barve češke zastave. Eno izmed prvih izdelanih felicij je takrat prejel zakonski par Ondráček, ker sta pred devetimi meseci postala ponosna starša četvorčkov. Na začetku proizvodnje kupci niso imeli ravno veliko izbire pri odločanju o najprimernejšem pogonskem sklopu, ker so jim ponujali samo 1,3-litrski Škodin štirivaljnik z dvema stopnjama pogonske moči. V prvem primeru je vgrajeni bencinski motor lastniku lahko zagotovil najmanj 40 kW (54 KM) in največ 50 kW (68 KM) pogonske moči, že v naslednjem letu se je češkemu bencinskemu motorju pridružil še milijonkrat preverjeni 1,6-litrski bencinski štirivaljnik iz regalov koncerna Volkswagen, ki je lahko mobiliziral 55 kW (75 KM).
Slika


Takrat so prvič poskrbeli tudi za ljubitelje dizelskih motorjev, ker se je v motornem košu tedanje felicije v istem letu lahko znašel tudi preizkušeni 1,9-litrski Volkswagnov dizelski motor, ki so ga ponujali samo v atmosferski različici (47 kW - 64 KM). V juniju leta 1995 se je obstoječi karoserijski različici (5-vratna kombilimuzina) pridružila še nova 5-vratna karavanska različica, ki je nosila dodatno modelno oznako combi. V avgustu tega leta so kupcem ponudili tudi poltovorno različico modela felicia, ki je nastajala v tovarni Kvasiny. Takrat so predstavili tudi 'lifestyle' različico tega gospodarskega vozila, ki jo krasi dodatna oznaka 'Fun'. Ob tem velja omeniti tudi zanimivost, ker so v tem obratu poleg škod nastajali tudi volkswagni, vendar ne čisto pravi. Ker ima znamka Volkswagen na območju Jugovzhodne Azije večji ugled kot izdelki znamke Škoda, so Čehi tja dostavili približno 18 500 poltovornih felicij, ki so jih za to posebno priložnost okrasili z logotipi znamke Volkswagen in novimi modelnimi oznakami (caddy).
Slika


Felicia predstavlja še en mejnik na področju varnosti in kvalitete, ker je to prvi štirikolesni izdelek znamke Škoda, ki mu je že leta 1994 uspelo pridobiti certifikat ISO 9002, z njeno varnostjo za potnike so bili zadovoljni tudi zaposleni pri nemški organizaciji TÜV, ki so leta 1995 izvedli nekaj poskusnih trčenj. To je tudi prvi serijski model znamke Škoda, ki ima vgrajen sistem ABS ter dve zračni blazini. Obstajala pa je tudi posebna različica (felicia Laurin & Klement), kjer so potniki lahko uživali ob klimatski napravi, veliko več kot v ostalih različicah je bilo tudi usnja pri sedežnem in ostalem oblazinjenju. To je tudi model, ki je nadaljeval Škodino bogato reli tradicijo. Po dveh letih (1995-1997) aktivnega sodelovanja na tedanji mednarodni reli sceni je felicia 'Kit Car' dosegla tudi nekaj odmevnih uvrstitev (prva sezona nastopanja – na koncu doseženo tretje mesto v kategoriji, Stig Blomqvist je leta 1996 zaključil britanski RAC Rallye s senzacionalnim tretjim mestom v skupni razvrstitvi, leta 1997 je felicia na koncu svetovne reli sezone druga v svoji kategoriji…).


V februarju leta 1998 je sledila prva in istočasno zadnja večja oblikovna prenova, ki je prinesla prednji del avtomobila v stilu tedanje večje sestre (octavia). Čeprav se je naslednica (fabia) modela felicia pojavila že leta 1999, je felicia vztrajala v proizvodnji, ker so zadnje primerke naredili šele leta 2001.

Felicia v številkah:

Felicia: 915.853
Felicia combi: 351.895
Felicia pickup: 124.589
Felicia vanplus: 5.160
Felicia fun: 3.992
Skupno : 1.401.489

še več slik pa na spodnji povezavi....

vir: http://www.volan.si/novosti/novice/4050-skoda-felicia/
Ewa
 
Všečkan: 0

Re: Škoda Felicia praznuje!

OdgovorNapisal/-a horn3t » 25 Okt 2014 22:58

Bravo za tale post, se vedno me daje nostalgija za tem avtom. S Felicio sem se naucil voziti, zvesto nam je sluzila vec kot 12 let in 300.000 km, nas vozila po celi Evropi, polna ljudi in prtljage vlekla prikolico na dopuste, prezivela nalet avtobusa v bok in se in se. Sigurno eden glavnih razlogov, da sem ljubitelj znamke Skoda!
Uporabniški avatar
horn3t
Znalec
 
Prispevkov: 822
Všečkan: 0
Pridružen: 09 Apr 2013 19:07
Kraj: Koeln, Nemčija
Avtomobil: Škoda Yeti 4x4 2.0 TDI


Vrni se na Zgodovina in oldtimerji Škoda

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

O nas

Pred uporabo foruma si prosim preberite navodila za različne funkcije in pravila samega sporočanja na forumu. Za pomoč, napako ali kaj podobnega, se obrnite na administratorja foruma "Skoda" ali pa na info@skoda-klub.si Stran uporablja piškotke za več informacij obiščite naš portal.