Splošne računalniške težave in vprašanja

Vse o računalniški problematiki, ipd.

Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a horn3t » 24 Apr 2013 19:58

Upam, da ni narobe, če sem odprl to temo, ampak se mi zdi, da ne sodi nikamor drugam.
Moje prvo vprašanje pa bi bilo, če ima kdo težave pri pripenjanju priponk (.pdf, .doc, slike,...) v gmailu (attachment failed) na računalniku (preizkušeno na treh različnih računalnikih, dveh ISP-jih - eden v SLO in eden v DE) in na različnih Windows OS-jih) in če so kakšne ideje, kako se taka težava odpravi. :confusion-helpsign: Hvala za vse ideje!
lp
Uporabniški avatar
horn3t
Znalec
 
Prispevkov: 825
Všečkan: 0
Pridružen: 09 Apr 2013 19:07
Kraj: Koeln, Nemčija
Avtomobil: Škoda Yeti 4x4 2.0 TDI

Re: Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a SuperB-NL » 24 Apr 2013 21:38

Si probla z istimi slikami oz. ostalimi datotekami? Imel sem podoben primer samo, da je bil problem z kontakti preko Androida (ki je prav tako Gmail račun), rešitev naredil sem novega, kar pa seveda ni dobra rešitev. Samo napiši, če so bile datoteke istie, in če se ti to skos dogaja itd. :obscene-drinkingcheers:

LP
Varjenje aluminija: www.varjenjealuminija.si
Uporabniški avatar
SuperB-NL
Član in Donator
Član in Donator
 
Prispevkov: 2009
Všečkan: 0
Pridružen: 16 Jul 2012 14:41
Kraj: Ljubljana
Avtomobil: Škoda Fabia 1.2 TSI MonteCarlo

Re: Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a horn3t » 24 Apr 2013 21:52

Gre za različne datoteke iz različnih virov (npr, fotoaparat, interent, USB ključek,...). Potem ko izberem možnost, da naj ponovno doda to priponko, to naredi včasih takoj, včasih je pa potrebno več poizkusov. Enako se zgodi, če neuspelo pripeto datoteko odstranim in ponovno dodam (po mojih izkušnjah ni nobene razlike med "drag-drop" in "browse" funkcijami. Prav tako sem imel težave, če sem pošiljal samo eno priponko ali vec datotek hkrati (enakih ali različnih tipov). Porabljenih imam cca 15% mojega "nabiralnika", če to igra kakšno vlogo.
Saj drugače mi je za gmail račun vseeno - uporabljam ga v glavnem za naročnine na razne strani in priročno hitro pošiljanje raznih zadev med raznimi računalniki itd., bistvene zadeve tako ali tako pošiljam preko drugih poštnih računov, mi je pa samo zoprno, ker je bil do sedaj najbolj "priročen" in je deloval najhitreje. Bom še malo pobrskal naokrog, če ne bo drugega, pa bom pač ustvaril nov račun.
Hvala in lep večer še naprej!
Uporabniški avatar
horn3t
Znalec
 
Prispevkov: 825
Všečkan: 0
Pridružen: 09 Apr 2013 19:07
Kraj: Koeln, Nemčija
Avtomobil: Škoda Yeti 4x4 2.0 TDI

Re: Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a robocoprs » 20 Maj 2014 22:30

Malo me začudila ova tema/problem. Od kad radim sa gmail-om, nikad se nisam susreo sa problemom slanja raznih formata datoteka uz mail. Gmail koristim jer je poznat po tome da prihvata enormno velike datoteke, toliko velike, da ih drugi mail provajderi ne mogu prihvatiti. To sam sretao kao problem-serveri drugih provajdera nisu u stanju da prihvate veličinu datoteke. Uz navedeno, mail-ove pohranjujem na PC, a prostor na gmail-serveru redovno brišem/praznim.
Eto, da malo osvežim temu.
:techie-ebay:
robocoprs
 
Všečkan: 0

Re: Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a horn3t » 11 Nov 2014 09:04

Samo preverjam - to je resnična akcija ali gre za kako prevaro
Important Safety Announcement
HP Notebook PC AC Power Cord Safety Recall and Replacement Programme
You are receiving this notice because HP has announced, in cooperation with various government regulatory agencies, a worldwide voluntary AC power cord recall programme. HP records show that you have registered a product that may be affected. The AC power cords have the potential to overheat, posing a fire and burn hazard to consumers.
The affected AC power cords were sold from September 2010 through June 2012 and distributed worldwide with HP and Compaq notebook and mini notebook computers (including mobile thin clients and mobile workstations), as well as with AC adapters provided with accessories such as docking stations.
HP’s primary concern is for your safety. To reduce the likelihood of damage from a power cord failure, stop using your power cord immediately until you have determined whether your power cord is affected.
The AC power cords can be identified by an “LS-15” moulded mark on the adapter end of the cord. Not all of the AC power cords with the “LS-15” mark are affected.
To determine if your AC power cord is affected by this recall, visit the HP Notebook PC AC Power Cord Replacement Programme website at https://www.hp.com/support/PowerCordReplacement. If the validation indicates that your power cord is affected, HP will mail a replacement power cord to you at no cost.
Note: The validation process may show that your AC power cord is not affected by this replacement programme. If your power cord is not affected, you may continue use of the power cord in your possession.
We apologise for any inconvenience this may have caused you.
Sincerely,
Hewlett-Packard Company
Uporabniški avatar
horn3t
Znalec
 
Prispevkov: 825
Všečkan: 0
Pridružen: 09 Apr 2013 19:07
Kraj: Koeln, Nemčija
Avtomobil: Škoda Yeti 4x4 2.0 TDI

Re: Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a SuperB-NL » 11 Nov 2014 09:54

Domena je prava, in tudi varnostno domeno imajo HTTPS, kar ponavadi prevare ne vsebujejo. Toliko na hitro ...
Varjenje aluminija: www.varjenjealuminija.si
Uporabniški avatar
SuperB-NL
Član in Donator
Član in Donator
 
Prispevkov: 2009
Všečkan: 0
Pridružen: 16 Jul 2012 14:41
Kraj: Ljubljana
Avtomobil: Škoda Fabia 1.2 TSI MonteCarlo

Re: Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a horn3t » 11 Nov 2014 10:15

Najlepša hvala. Raje sem previden in vprašam, kot da po neumnosti dam nekomu vse osebne podatke.
Uporabniški avatar
horn3t
Znalec
 
Prispevkov: 825
Všečkan: 0
Pridružen: 09 Apr 2013 19:07
Kraj: Koeln, Nemčija
Avtomobil: Škoda Yeti 4x4 2.0 TDI

Re: Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a robocoprs » 11 Nov 2014 10:47

Pre svega, izvrši proveru oznake/markiranja kabla po priloženom uputstvu (Da...-Ne...). Koliko vidim, ne traže se lični podaci, već samo e-mail, serijski broj ispravljača i/ili računara-i to u slučaju da je tvoj kabl iz serije sa greškom. Ako je iz serije sa greškom, pravac servis. I to je to. :character-oldtimer:
robocoprs
 
Všečkan: 0

Re: Splošne računalniške težave in vprašanja

OdgovorNapisal/-a horn3t » 11 Nov 2014 15:45

Hvala, sem uredil, nov kabel pride po pošti :)
Uporabniški avatar
horn3t
Znalec
 
Prispevkov: 825
Všečkan: 0
Pridružen: 09 Apr 2013 19:07
Kraj: Koeln, Nemčija
Avtomobil: Škoda Yeti 4x4 2.0 TDI


Vrni se na Računalništvo

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

O nas

Pred uporabo foruma si prosim preberite navodila za različne funkcije in pravila samega sporočanja na forumu. Za pomoč, napako ali kaj podobnega, se obrnite na administratorja foruma "Skoda" ali pa na info@skoda-klub.si Stran uporablja piškotke za več informacij obiščite naš portal.

cron